Office 365 je vždy aktuálny balík kancelárskeho softvéru a množstvo cloudových služieb podporujúcich tímový spôsob práce, výmenu súborov a tiež synchronizáciu súborov v ľubovoľných zariadeniach. Office 365 prepája samostatné špičkové aplikácie ako Excel a Outlook s ich online verziami a progresívnymi cloudovými službami ako OneDrive, SharePoint, Teams, ExchangeOnline a Business Intelligence nástrojmi Power BI Services.
S predplatným Office 365 dostanete vždy najnovšie aplikácie Office - desktop aj online verzie - a aktualizovať môžte ihneď.
Na Vašom počítači, tablete a telefóne. Office 365 + Vaše zariadenie + internet = produktivita vždy a všade.
OneDrive Vám sprístupňuje Vašu prácu nech ste kdekoľvek - a ostatným keď spolupracujete alebo zdieľate.
OneDrive for Business je neoddeliteľnou súčasťou služieb Office 365 a poskytuje priestor v cloude, kde môžete ukladať, zdieľať a synchronizovať svoje pracovné súbory. Súbory môžete aktualizovať a zdieľať z ľubovoľného zariadenia, ktoré používa OneDrive for Business. Môžete dokonca pracovať na dokumentoch balíka Office súčasne s inými používateľmi.
Váš digitálny poznámkový blok, s ktorým si Vaše poznámky jednoducho usporiadate a rozdelíte na sekcie a stránky. Vďaka jednoduchej navigácii a full-textovému vyhľadávaniu nájdete Vaše poznámky vždy tam, kde ste ich nechali. Vďaka dostupnosti OneNote na všetkých platformách nikdy nepremeškáte možnosť zaznačiť si nové inšpirácie, ktoré môžete obohatiť obrázkami, zvýrazneniami a anotáciami. Ako všetky produkty Office 365 aj OneNote ponúka rozsiahle možnosti zdieľania a spolupráce.
Zaznamenávajte stretnutia, zdieľajte pracovné plochy a anotujte PowerPoint a spolupracujte tak v reálnom čase až s 250 ľuďmi. Vytvárajte hlasovania, Q&A a built-in IM počas pracovných stretnutí a urobte ich tak produktívnejšími. S aplikáciou Skype for Business sa jedným kliknutím pripojíte do online stretnutia z akéhokoľvek zariadenia. Skype for Business ponúka možnosti spojiť sa okamžite alebo naplánovať míting pomocou aplikácie Outlook.
SharePoint je systém intranetových webových lokalít s integrovaným systémom pre správu dokumentov, orientovaný na zdieľanie informácií s kolegami alebo externými partnermi. SharePoint Online je označovaný ako člen rodiny produktov Office 365, rovnako ako produkty a služby Office 365 sú súčasťou SharePoint lokality. Pre podporu unikátneho pracovného štýlu každého jednotlivého tímu je zaujímavou alternatívou použitie aplikácie Microsoft Teams. Vytvorenie tímu je spojené s automatickým založením SharePoint lokality, ktorej správa je prepojená s splikáciou Microsoft Teams.
Microsoft Teams je neprekonateľný komunikačný nástroj pre Vašu spoločnosť. Microsoft Teams je aplikáciou určenou na spoluprácu a komunikáciu v reálnom čase, nástrojom na online stretnutia a konferencie (v budúcnosti nahradí Skype for Business) a zdieľanie súborov a aplikácii (s integráciou SharePoint a OneDrive). Aplikácia Microsoft Teams spája funkcionalitu mnohých Office 365 aplikácií a vytvára tak ideálne prostredie pre tímovú prácu.
Microsoft Planner prináša poriadok a organizovanosť do tímovej práce v podobe plánov, priraďovania a organizovania úloh a prehľadu o aktuálnom stave úlohy a celkovom priebehu projektu. Aplikácia Microsoft Planner ponúka možnosť kategorizovať úlohy, triediť úlohy podľa ich stavu alebo pridelenej osoby, aktualizovať stav a priradenia úlohy a mnoho ďalších užitočných funkcií.
SharePoint List je webová
miniaplikácia, vytvorená na základe pripravených šablón (oznamy, úlohy, kalendár, sledovanie
problémov, ...) alebo vlastného návrhu tabuľky, ktorá sa zobrazí vo forme webového formulára.
Vlastný zoznam môže byť importovaný z tabuľky Excelu alebo z databázy Microsoft Access.
Medzi zoznamami môžu byť vytvorené väzby umožňujúce vytvoriť rozbaľovacie pole s položkami
prepojeného zoznamu a automatickou kontrolou integrity údajov.
SharePoint zoznamy umožňujú hromadné editovanie v reálnom čase a dátové prepojenie s Excelom
prostredníctvom Power Query.
Automatizované pracovné postupy zahŕňajúce Vaše oblúbené aplikácie a služby. Získavajte notifikácie, synchronizujte súbory, zhromažďujte dáta a vykonávajte tak opakujúce sa postupy automaticky. Od jednoduchých úloh až po tie najzložitejšie, aplikácia Microsoft Flow dokáže automatizovať procesy ako ukladanie príloh z aplikácie Outlook až po schvaľovanie rozličných žiadostí a písanie oznamov do aplikácie Microsoft Teams.